Când facem evaluarea studenților, ce avem, de fapt, în vedere?
- Să corespundă condițiilor evaluării expuse în Fișa disciplinei?
- Să fie conformi, în răspuns, la ce li s-a cerut?
- Capacitatea lor de exprimare a rezultatului în scris? În oral?
- Modul lor de a judeca în formularea răspunsului?
- O relație a evaluării mele cu alte tipuri de evaluări ale colegilor?
- O reflecție mai solidă privind ceea ce o facultate permite studenților să dobândească?
- Să punem în acord lumea lor cu lumea noastră prin actul predării/învățării?
- Evaluarea să devină un instrument operațional al mediului învățării?
- Să punem în acord numitorul comun cu diferența specifică, în funcție de personalitatea lor?
- Să bifăm un moment major al studiilor în vederea notării rapide?
- Posibilitatea de a schimba ceva substanțial în actul evaluării și a reverbera schimbarea, apoi, la nivelul Departamentului/Consiliului profesoral, Universității?
- Să asumăm ceva mai mult calitatea de mentor, ghid ?