Evaluarea studenților

Când facem evaluarea studenților, ce avem, de fapt, în vedere?

  1. Să corespundă condițiilor evaluării expuse în Fișa disciplinei?
  2. Să fie conformi, în răspuns, la ce li s-a cerut?
  3. Capacitatea lor de exprimare a rezultatului în scris? În oral?
  4. Modul lor de a judeca în formularea răspunsului?
  5. O relație a evaluării mele cu alte tipuri de evaluări ale colegilor?
  6. O reflecție mai solidă privind ceea ce o facultate permite studenților să dobândească?
  7. Să punem în acord lumea lor cu lumea noastră prin actul predării/învățării?
  8. Evaluarea să devină un instrument operațional al mediului învățării?
  9. Să punem în acord numitorul comun cu diferența specifică, în funcție de personalitatea lor?
  10. Să bifăm un moment major al studiilor în vederea notării rapide?
  11. Posibilitatea de a schimba ceva substanțial în actul evaluării și a reverbera schimbarea, apoi, la nivelul Departamentului/Consiliului profesoral, Universității?
  12. Să asumăm ceva mai mult calitatea de mentor, ghid ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *